За його словами, клієнтка турагентства спеціально вибрала готель із безліччю дитячих розваг, оскільки їхала відпочивати зі своїми внуками, але за два дні до відправлення, незважаючи на раніше сплачені переліт і проживання, компанія повідомила, що жінку з дітьми поселять в інший готель.
“На купці лежали новенькі паспорти, квитки на літак, ваучери від Coral Travel на поселення в бажаний готель, як раптом за два дні до вильоту, в п’ятницю ввечері, телефонний дзвінок від агента Coral Travel Ukraine: – Ми вас переселяємо в інший готель! – як? Ви не маєте права змінювати готель без нашої згоди! Нас не влаштовує інший готель – там немає дитячих розваг, замість них безлімітний безкоштовний aлкoголь! – Пишіть скаргу, куди хочете! А якщо не влаштовує – повернемо вам гроші!” – передав спілкування з турагентом Козак.
Далі він пише, що жінка з дітьми таки полетіла до Туреччини, “сподіваючись, що це якась помилка і все виправиться”.
“Але ні! Сьогодні в Анталії у них забрали ваучери і повідомили – або в новий готель, або розбирайтеся зі своїм агентом в Україні і живіть, де хочете. Представник CoralTravel зник, довелося дітям поселятися в алкoгoльний рай”, – написав економіст.
“Я не знаю, хто в цьому винен – Coral або його агент, але: крайніми зробили незахищених туристів – немолоду жінку і двох школярок, фактично, не давши нормального вибору, розтоптавши договір, що забороняє оператору змінювати готель за кілька днів до подорожі, ввечері перед вихідними і вильотом, щоб не було можливості оскаржити! Дуже точний і доречний слоган Coral – “Нова концепція сімейного відпочинку”, – додав Козак.
Також у коментарях до посту він опублікував відповіді турагентства на заперечення їх клієнтів, в яких CoralTravel радить клієнтам “уважно читати договір перед тим, як його підписувати” і називає інцидент “форс-мажором”.
Зрештою туроператор пообіцяв перевірити інформацію, викладену Козаком.