Breaking

середа, 16 серпня 2017 р.

З ДІТЬМИ В AЛКOГОЛЬНИЙ РАЙ: ВІДОМИЙ ТУРОПЕРАТОР УКРАЇНИ БЕЗ ЗГОДИ СВОЇХ КЛІЄНТІВ ПОРУШИВ ОПЛАЧЕНИЙ ДОГОВІР

Відомий український туроператор Coral Travel без згоди своїх клієнтів порушив оплачений договір, переселивши їх в інший готель, при цьому відмовившись повертати гроші. Цей випадок на своїй сторінці в Facebook описав економіст Тарас Козак, передає “Обозреватель “.
За його словами, клієнтка турагентства спеціально вибрала готель із безліччю дитячих розваг, оскільки їхала відпочивати зі своїми внуками, але за два дні до відправлення, незважаючи на раніше сплачені переліт і проживання, компанія повідомила, що жінку з дітьми поселять в інший готель.
“На купці лежали новенькі паспорти, квитки на літак, ваучери від Coral Travel на поселення в бажаний готель, як раптом за два дні до вильоту, в п’ятницю ввечері, телефонний дзвінок від агента Coral Travel Ukraine: – Ми вас переселяємо в інший готель! – як? Ви не маєте права змінювати готель без нашої згоди! Нас не влаштовує інший готель – там немає дитячих розваг, замість них безлімітний безкоштовний aлкoголь! – Пишіть скаргу, куди хочете! А якщо не влаштовує – повернемо вам гроші!” – передав спілкування з турагентом Козак.
Далі він пише, що жінка з дітьми таки полетіла до Туреччини, “сподіваючись, що це якась помилка і все виправиться”.
“Але ні! Сьогодні в Анталії у них забрали ваучери і повідомили – або в новий готель, або розбирайтеся зі своїм агентом в Україні і живіть, де хочете. Представник CoralTravel зник, довелося дітям поселятися в алкoгoльний рай”, – написав економіст.

“Я не знаю, хто в цьому винен – ​​Coral або його агент, але: крайніми зробили незахищених туристів – немолоду жінку і двох школярок, фактично, не давши нормального вибору, розтоптавши договір, що забороняє оператору змінювати готель за кілька днів до подорожі, ввечері перед вихідними і вильотом, щоб не було можливості оскаржити! Дуже точний і доречний слоган Coral – “Нова концепція сімейного відпочинку”, – додав Козак.
Також у коментарях до посту він опублікував відповіді турагентства на заперечення їх клієнтів, в яких CoralTravel радить клієнтам “уважно читати договір перед тим, як його підписувати” і називає інцидент “форс-мажором”.
Зрештою туроператор пообіцяв перевірити інформацію, викладену Козаком.