Breaking

неділю, 14 травня 2017 р.

Півроку на колесах: українець подолав 14 тисяч км і побував в 13 країнах

Одеський велосипедист Руслан Верін днями повернувся додому після тривалої подорожі "Велоазія". 
Одесит подолав понад 14 000 км, доїхавши від Одеси до Сінгапуру за 190 днів. "Сегодня" зустріла мандрівника в аеропорту разом з його рідними і близькими.
Пише ukr.segodnya.ua

За час велоподорожі Руслан побував в 13 країнах, але найбільше йому запам'яталася гостинність Пакистану. Там, коли він збирався заночувати на узбіччі швидкісного шосе, поруч з ним зупинився бізнесмен на дорогої машини і запропонував безкоштовно переночувати в його готелі, правда, в 100 км від місця зустрічі. Але, за словами одесита, його відправили в готель на автобусі, а новий знайомий дзвонив кожні 10 хвилин, уточнюючи, чи все в порядку. "У Пакистані є одна провінція, де будь-якому іноземцю, який її проїжджає, надається державна охорона. Я там навіть за шнурками з поліцейськими їздив".

Запам'яталися одеситу і екзотичні страви, які куштували. "Дикобраза я їв! До речі, він був смачний, щось середнє між свининою і яловичиною", – згадує Руслан. А в Індії хлопець потрапив на яскравий фестиваль Холі, учасники якого обсипають один одного сипучими фарбами на щастя й удачу. "Я тримався чистим до вечора, але мене все-таки вимазали. Коли я їхав, майже кожен перехожий тикав в мене пальцем і сміявся, а я сміявся у відповідь, адже вони теж були в фарбі!" - посміхається мандрівник.

ДІЛИВСЯ ЗНАННЯМИ. В дорозі Руслан не тільки знайомився з культурами іншихкраїн, а й сам ділився знаннями: розповідав новим знайомим про Одесу, одеськихжартах і навіть провів в індійській школі імпровізований урок з історії та географії,розповівши місцевій дітворі про Україну, Росію, Білорусь, Європу.
Розповів він і про появу Київської Русі. До слова, іноземцям велосипедист дарував наклейки з кольорами прапора України, а себе пам'ятними дрібничками не перевантажував. "Я купив трохи брелоків для конкурсу в соцмережах, але собі сувенірів не брав", – говорить Руслан. Багаж, що перевозиться на його "залізному коні", за час шляху "схуд" з 80 до 50 кг, та й сам мандрівник помітно зменшився, кажуть друзі.Вони підготували йому сюрприз, накривши святковий стіл біля входу в одеський аеропорт. "Він сказав зустрічати його з борщем!" - розповіла про сюрприз велосипедистка Олена. Також велосипедиста чекали часник, хліб, тюлька і букет з ковбаси.
Це вже не перший дальній тріп одесита. Минулої зими він відправився надвоколісному в ПАР. "Коли він в Африку їздив, було спокійніше, тому що булолегше відстежувати, де він знаходиться", - зізналася сестра велосипедистаСвітлана